Bäddset med applikation

Jag har totalt snöat in på att göra applikationer. Jag var bara tvungen att prova hur det skulle bli med applikationer på bäddseten som jag brukar sy. Först ut blev en rad med ugglor i brunt. Eftersom jag mest har sytt applikationer med trikåtyger så var det endel krångel med att få sömmen snygg och en av ugglorna har jag fått sprätta av två gånger och när allt väl var ihopsytt så upptäcker jag att tyget dessuton har dragit sig lite grann så att det är svårt att vika ihop det snyggt. Därför rear jag nu ut detta bäddset på tradera. Men effekten med applikation är jag nöjd med och gjorde därför ett med elefanter också.


image42 image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0