Julmarknad

Jag har mot bättre vetande anmält mig till en jul marknad på Dockplatsen i Malmö på söndag. Jag hade ju egentligen inte tänkt vara med på någon marknad i år eftersom jag har varit så fruktansvärt trött under hösten och bara precis sytt för husbehov och de beställningar som har kommit in utan att jag har lagt ner någon energi på marknadsföring.

Men när tillfället dök upp så kändes det ände som att det skulle vara roligt och en del energi har ju faktiskt börjat återvända. Problemet är bara att hösten oproduktiva period har tärt på mitt lager av ärdiga saker så just nu arbetar maskinerna för högtryck och det har inte blivit så mycket uppdaterat i bloggen.

Detta blit ett bildlöst inlägg, bilder kommer så fort jag har tid att fotografera.

Det kanske också är dags att jag avslöjar anledningen till att jag har varit så fruktansvärt trött på sistone. Om ungefär fyra månader kommer två barn att bli tre här hemma.

Kom gärna och hälsa på på Dockan på söndag (7/12) 12-19.

Kommentarer
Postat av: Kaja

Grattis till magen!



Jag var också inbokad på julmarknad, men jag fick inse mina begränsningar och tacka nej här på slutet. Men, jag är tokavundsjuk på alla som får stå....

2008-12-02 @ 12:24:50
URL: http://www.kajaochlillakrax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0