Mössor och hattar

Förra veckans otroliga vårväder resulterade i ett experiment med solhattar. Modellen blev mindre än vad jag trodde så det finns även i storlek liten. Jag gjorde en modell som har lite bredare brätt i nacken för att skydda bättre mot solen. Det lär dröja innan det är dags att använda den. Tyget med stjärnor var storebror själv med och valde på förra helgens shoppingtur. Det är bäst att han får vara med och välja om man skall vara säker på de skall användas, han har en väldigt bestämd åsikt om vad han skall ha på sig.



Jag har även provat att sy mössor för första gången och kan konstatera att även där är storlekarna inte så väl tilltagna, men det går ju att åtgärda till nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Sandra Trolin

Hejsan.
Vilka snygga grejer du syr. Imponerad!!!

Jag köpte ett par byxor av dig på tradera. Turkosa med bruna muddar. De blir perfekta till min som om mågon månad. Dom var verkligen hur fina som hellst. Älskar turkost!

Undrar om man kan få beställa ett par likadana till min dotter. Roligt när barnen matchar. Speciellt när det är kläder som inte alla har.
I så fall i storlek 86.

Vore jättesnällt. Hör av dig...

Mv H Sandra Trolin

2008-02-16 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0