Hemsida!

Nu har jag med viss hjälp av  maken lyckats få ihop vår hemsida. Detta har varit planerat ända sedan vi startade företaget förra sommaren så det är roligt att det äntligen har funnits tid till att slutföra det. Där är några små detaljer som skall ändras, men på det stora hela så är jag väldigt nöjd.

Välkomna att besöka den på www.totaja.se och tala gärna om vad ni tycker, jag vill gärna veta om det är något som skulle behöva ändras.

Detta firar jag med en bild på en enorm blomsterbukett som är ute och går med lillebror.



Kommentarer
Postat av: á Yeliqa

Sidan ser verkligen jättefin ut:)



Och vilken fin blombukett sen...:) Bilden är ju helt underbar:)

2008-07-30 @ 11:54:09
URL: http://tokigtalikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0