Fler återanvända jeans

Nu har äntligen lillebror också fått ett par återanvända jeans. Denna gången är det mina egna jeans som har fått sätta livet till. Storebror har tidigar fått ett par med röda kontraster så nu fick lillebror med limegrönt och när jag själv får välja gör jag inte drakar eller döskallar (det är när storebror får bestämma). Denna gång blev det ett "W" på ena benet.

Jag har återanvänt sömmen på insidan av benen och fållen för att behålla de typiskt urtvättade sömmarna, men jag har sytt i sömmarna med matchande limegrönt. Till dessa byxor gick det bara åt byxben upp till knäna, så det är ganska mycket tyg kvar att jobba med.


Kommentarer
Postat av: Kaja

Coolt med ett W på benet. Min grabb behöver också brallor, han växer som ogräs. Kanske läge för en J-byxa nu då?? Han älskar bokstäver och siffror!



Tack för inspirationen!



//Kaja

2008-06-27 @ 08:28:22
URL: http://www.kajaochlillakrax.se
Postat av: ottopippi

Coola! Jag är alltid vrålimpad över alla som syr jeans! Det står ganska högt upp på min ToDo just nu, vi får se hur jag lyckas....

2008-06-30 @ 09:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0