Dille på solhattar

Solhattar är ett snabbt, enkelt och roligt projekt. Därför har det blivit ganska många sista tiden. Alla är vändbara och de flesta har någonting broderat eller applicerat på den enfärgade sidan.

image72

Här är en samling i rosa (fler färställningat kommer en annan gång). Det var nästan omöjligt att fotografra hattar idag för de blåste bort så fort man släppte dem.


image73image74

Detta är samma solhatt med olika sidor utåt. Brättet är lite bredare i nacken för att ge extra skydd mot solen.

Om någon undrar vart alla hattar ska ta vägen så kan jag meddela att jag planerat att ett marknadsstånd på en lokal markand nästa helg.

Kommentarer
Postat av: ottopippi

Lycka till på marknaden med alla dina supersnygga hattar!! Vad bra du är på att brodera! Och vilka mängder du har hunnit med! Snyggt jobbat!!!

2008-05-20 @ 08:57:49
Postat av: Helene Lennartsson

Hej åsa! Så otroligt fina solhattar du har sytt upp. jag tycker det är jättesvårt att hitta fina men samtidigt tuffa till killar. jag vill handla av dig:)

2008-05-22 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0