Ugglor!

Jag sydde ett set med ugglori brunt och rosa att ge bort som present. Detta var storlek 92 och jag tyckte att det var roligare att fotografera lillebror i kläderna än att ha dem liggande på golvet.



När bilderna var tagna så totalvägrade han att ta av sig kläderna och hävdade väldigt bestämt att de var hans med uttrycket "Uggo MIN!". Det fanns inget annat att göra än att muta med att vi skulle sy ugglor till honom också.

Jag valde bort rosa och tog limegrönt istället och eftersom jag vet att han just nu ratar alla byxor som inte har fickor exprimenterade jag med att sy i muddkantade fickor i byxorna, vilket verkligen uppskattas.

Jag provade även att sy i lite längra benmuddar än vad jag brukar.



Även om han är inne i rejält envis och trotsig period så tackar han sällan nej till att prova kläder och ställa sig och posera för fotografering. Storebror däremot suckar och stönar och tycker att det är fruktansvärt jobbigt och tråkigt när jag ber honomprova kläder som enligt honom inte är tuffa och killiga. Därför blev inte det tredje ugglesetet i storlek 122 fotat på modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0