Det var länge sedan!

Tiden springer iväg och julen närmar sig med stormsteg. Jag har anmält mig till två julmarknader i december så här råder febril aktivitet för att jag skall ha med med saker så att det räcker. Den sjätte december står jag på julrundan i Lomma, det är alltid roligt att vara på hemma plan. den trettonde december är det dags för Designmarknad på Dockan i Malmö, Hoppas att det blir lika trevligt som det var förra året.



Jag har haft lite beställningar på vuxen kläde under hösten, här är två töjor som jag hoppas skall värma gott i höstrusket ( här i Skåne känns vintern fortfarande väldigt avlägsen). Fisken på den mullvadsbruna är en ny applikation som jag tycker blev väldigt lyckad, det kommer att dyka upp fler saker med fisk på i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Vindling

Lycka till på marknaderna!

2009-11-09 @ 17:04:37
URL: http://vindlingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0