Mössor

Just nu rullar beställningarna in i en jämn stöm och det är jätte roligt att så många uppskattar det jag gör och jag blir lika glad för varje beställning som kommer in. Tack alla beställare! Men skrivandet blir lidande. Det är många projekt som ligger och väntar på att visas upp.

Jag är säkert sist ut med att komma igång med mössor inför hösten, men jag får ursäkta mig med att det tog sin lilla tid innan höstkylan letade sig ner till detta hörn av Sverige. H ville ha en ny mössa inför hösten och lill-mysan har tidigare levt sitt liv i solhattar så hon hade ett stort behov an en ny. De fick hösten första mössor, rosa med svarta applikationer.

 

Nu ligger en hel hög till klippa mössor och väntar på att slutföras.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad hände med Pif presenten som jag skulle få i april i år???

2009-10-18 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0