Mera velour

Härliga velour tyger kan ju inte bara bli liggande när man väl har börjat klippa i dem. Det blev ytterligare en tröja och fyra par byxor utav de bitar som blev kvar efter killarnas kläder. Det blev enklare när H kom på att brodyrmaskinen, som han övertygade mig om att vi skulle köpa i höstas, kunde göra applikationer. Det blev en mycket jamnare och finare söm på den än vad jag hade kunnat åstakomma på den vanliga maskinen, så nu vågar jag även göra applikationer till försäljning.

.

Kommentarer
Postat av: Sandra Trolin

Hejsan.

frågade i ett tidigare inlägg om jag kunde få beställe ett par byxor till min dotter. Likadana som jag köpte till sonen på tradera.

de var bruna och turkosa i storlek 68.
Till dottern skulle jag vilja ha 86.

SNÄLLA Hör av dig. De var så fina och jag vill så gärna matcha barnen.

Mv H Sandra Trolin
[email protected]

2008-02-23 @ 19:24:59
Postat av: Åsa

Hej Sandra

Jag har mailat till dig i onsdags och idag igen. Kolla gärna skräpposten om du inte har fått någor eller kontakta mig på [email protected]

Mvh
Åsa

2008-02-24 @ 19:37:00
URL: http://totaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0