Datorväska och elefanter

Inför semestern sydde jag en datorväska för att kunna ha datorn i tryggt förvar när vi var på resande fot. Jag använde ett gammalt liggunderlag som stoppning för att få den lite stötdämpande och det fungerad över förväntan. Jag har gjort en skiljevägg i mitten så att det är två lika stora fack så att man även kan stoppa i A4 papper om det är något man behöver ha med sig. I det ena facket finns det två mindre fickor som rymmer laddare och modem.



När vi var iväg passade jag också på att släpa med mig lite elefanter hem. De är väldigt lika den elefant som jag har använt både som screentryck och som applikation (svansen är inte likadan) så det ska bli roligt att kombinera elefanttyget med lite större elefanter också.


Kommentarer
Postat av: á Yeliqa

Åh åh åh vilken snygg datorväska!!! Den blev ju hur läcker som helst:)

Kul också med elefanterna. Du har lyckats få till dem riktigt bra:)

2008-07-23 @ 23:02:18
URL: http://tokigtalikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0