Vimpel till cykeln

Förra sommaren gjorde H dessa vimplar till storebror och en av hans kompisar (inte så svårt att gissa vilken som tillhör vem tror jag). Vi fick sedan hjäp med att få en utskrift på tyg som tål lite väder och vind. Slutligen har jag sytt ihop dem i dubbelt tyg och limmat fast på en pinne tillhörande en vanlig billig orange vimpel. Tyvär lyckades vi inte hitta någon vimpel som inte hade orange pinne.



Det har inte kännts så aktuellt att visa dem under hösten och vintern, men nu är våren här och cyklarna framtagna.

Jag vill tacka för väldigt trevliga och uppmuntrande kommentarer till de senaste inläggen både från gamla bekantskaper och från några för mig nya bloggare. Jag kommer att hälsa på hos er också så fort det finns tid och ork.

Kommentarer
Postat av: Kaja

Åh vad fina! En sådan idé måste man ju bara stjäla!!

2009-03-16 @ 12:40:18
URL: http://www.kajaochlillakrax.se
Postat av: June

Snygga vimplar! Vad härligt med vår, här får vi nog vänta lite till. Vi kan iaf inte ta fram cyklarna än. Vi har väl iaf en halvmeter snö kvar och väldigt moddigt efter vägarna.

2009-03-16 @ 15:02:47
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0