Jag syr...

...men så mycket tid att skriva om det har det inte blivit. Framtiden får utvisa hur det blir med bloggen i fortsättningen. Är det någon som är intresserad av att läsa om mitt pyssel och knåp?

Jag var med på två olika marknader förra helgen, men som vanligt glömdes kameran hemma. En bild fanns med i lokaltidning så den har jag lånat.



Den sena ankomsten av sommar värme gjorde att jag sålde väldigt många mössor, även om det var sista helgen i maj när efterfågan på solhattar i vanliga fall har övertaget.

Jag återkommer och visar vad jag har pysslat med under våren så fort tid finns.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ojdå, tänkte jag, när jag såg din blogg ligga överst i mina "Bloggar jag följer". Vem är detta egentligen?!? Sen mindes jag att din blogg var en av de första jag la till som mina favoriter när jag själv började att blogga i vintras. Vad kul att se att "du lever" skrattar. Roligt med marknad. Ser ut som att du har en hel lagershop hemma att döma av bilden du visar.

2010-06-07 @ 15:55:59
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Klart vi är intersserade av vad du pysslar med :-). Men vet själv hur lätt det är att tiden inte räcker till för bloggande mm. Härligt marknadsstånd du hade!

2010-06-07 @ 18:15:42
Postat av: Helén

Kul att se ett inlägg ifrån dig, klart du ska blogga. Alla har vi lite svackor. Nu till sommaren blir det nog lugnt lite här och var sen händer det något när hösten gör sig påmind men det ska vi inte tänka på nu ; ) Mycket fint har du hunnit sy i allafall

2010-06-09 @ 20:22:35
URL: http://lillahjartatmitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0