Solhattar, solhattar och solhattar

Det är strålande sol ute och det är riktigt varmt. Detta har inspirerat till solhattar i blommiga tyger. Här är några fotograferade på en blommande buske Japansk Körsbär i trädgården.

image57

Samtliga hattar är vändsydda och kan använda med eller utan uppvik. De har en mönstrad sida och en enfärgad som har ett broderi eller en applikation. Sedan rullskdskoförvaringen fick en blommig triceratops har jag fastnat för att göra blommiga djur.

   

En har redan fått ge sig av i form av en födelsedagspersent och ytterligare någon kommer nog att gå samma öde till mötes. De övriga kommer att finnas till försäljning för den som är intresserad för jag tycker att just de här exemplaren är lite för flickiga för killarna.  De är i storlek 48, 52 och 56, priset är 70 kr.

image62

Kommentarer
Postat av: OttoPippi

Hej Totaja!!! Tusen tack för kommentar med värdefullt tips på min blogg!! Jag har nu hittat till dig också!! Störtsköna grejer du gör!! Härlig stil!! Är extra impad över dina fina applikationer!! Funderar på att pröva på något liknande själv snart!!! :-) Vi får väl se hur det går :-)... Länkar genast givetvis till dig!!! Vi ses i cyber!!!

2008-04-22 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0