Utmanad



Jag har blivit utmanad av á Yeliqa på Tokigt å Likt att svara på lite frågor. Det har tagit sin tid att anta utmaningen eftersom vi har varit iväg.

Först reglerna:

Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

1. Ta tag i de beställningar som jag har fått under semestern.

2. Tvätta (tvätthögen är enorm efter resan)

3. Smak på saften vi kokade igår på årets skörd av vinbär

4. Äta en lugn frukost hela familjen tillsammans

5. Vara ledig (imorgom är det jobb igen)


Vad gjorde du för 10 år sedan?

I maj 1998 flyttade nuvarande maken in i ettan brevidmin och vi ägnade säkerligen sommaren ått att bygga ihop dessa lägenheter till en uderbar trea.


Ställen du bott på?

Som liten bodde jag i Oxie för att sedan bli förflyttad till Borgeby. Efter gymnasiet hade jag tre olika adresser i Malmö och för sex år sean flyttade vi hit till Lomma



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Anlita någon som tog hand om den tråkiga biten av all renovering

2. Fixa till det gamla uthuset på gården så att det hade blivit en ordenlig verkstad och ateljé

3.
Gå intressanta utbildningar och pyssla med sådant som är roligare än att jobba

4.
Resa tillsammans med vänner och familj

5. Betala huslånet



Jag utmanar :
Ottopippi, LumLum, Kaja & lilla Krax och Hiskon

Kommentarer
Postat av: LumLum

Utmaningen är antagen och svarad på.

2008-07-24 @ 08:27:28
URL: http://http://lumlumlumlum.blogspot.com/
Postat av: áYeliqa

Kul att läsa dina svar:)

2008-07-24 @ 23:25:42
URL: http://tokigtalikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0