Renoveringsobjekt

Nu är det färdigt! Det var detta projekt som skulle matcha väskan jag sydde för ett tag sedan. Det är H:s sulky från 70-talet som har fått en make over. Från början var den grön och ganska sliten och solkig. Jag har sytt ny klädsel son är avtagbar för att det skall vara lätt att tvätta den och H har polerat upp den med trollull så kromen blänker.

image87image88

Vi provade den igår när vi var på heldagsutflykt och jag måste tyvär säga att hur nöjd jag än är med hur den ser ut så är den inte lika praktisk som den Brio Race vi har använt de sista åren. Suflett mot stekande sol hade behövts mitt på dagen och ett justerbart handtag så att H inte behöver gå med böjd rygg om han skall köra.

image89

Kommentarer
Postat av: ottopippi

Den blev väldigt fin!! Men visst - hur coola än 70-taslgrejerna är, så är de inte alltid lika praktiska :-) :-)

2008-06-02 @ 10:40:01
Postat av: hiskon

Vad cool!!! Du är verkligen duktig!
Tänkte höra hur det går på signerat.se? Jag har också ngra saker ute där men det verkar inte vara nn vidare fart?!

2008-06-04 @ 22:49:42
URL: http://hiskon.blogspot.com
Postat av: Totaja

Jag håller med om att det inte är så mycket fart på signerat, jag har bara sålt ett par produkter. Men å andra sidan så kräver det inte så mycket underhåll heller så annonserna kan lika gärna ligga där när sakerna ändå ligger och vänta på köpare, syr gör jag ju ändå.

2008-06-13 @ 20:25:03
URL: http://totaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0