Allmänt rörigt

Att det har inte kommit upp några nya inlägg på ett tag beror på att jag har påböjat en enorm omorganisation av vårt arbetsrum. Det blir inte lika mycket gjort när jag måste dra fram symaskinerna i köket för att sedan plocka undan dem när det är dags för mat. Men tanken är att det ska bli mer utrymme för att trycka också. Tidigar har vi varit tvugna att plocka undan både symaskiner och dator för att kunna trycka en omgång. Det ska bli jätteroligt att komma igång igen när allting är färdigt.

Under tiden kan jag iallafall visa en bild på två mobilfodral inspirerade av de fodral som finns hos Sytt och näsduksfodral som jag tror jag har sett på nästan varenda pysselblogg jag har läst.Det ena setet har jag gett bort i present och det andra tänkte jag behålla själv.image37

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Jag är jättekär i dina sängkläder!
Grät nästan en skvätt när jag missade avslutet på senaste Gullunge-settet pga mitt dumma jobb (gravidhormoner antar jag...=))
Jag undrar om du skulle kunna sy upp ett eller två set till mig? Kanske jag kan få önska lite hur det skulle se ut och så?
Självklart betalar jag vad det kostar och lite till!!!
Hoppas på svar!
MVH // Emma

2008-06-02 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0