Mössor

Idag har jag färdigställt en hög men mössor. Min tanke har varit att lillebror skulle få en ny mössa nu när våren närmar sig och den ärvda fleecemössan börjar bli för varm,  men denna har blivit en favorit och han vägrar använda någon annan. Han fick prova en orange mössa  i underbart mjuk trikå från e-slöjd med en turkos velourelefant på, men satt inte på i många sekunder. Storebror har däremot alltid varit förtjust i alla typer av huvudbonader och provar villigt alla mössor som läggs fram. Om kameran är framme samtidigt  tycker han att det är ännu roligare, för han är en riktig linslus.



Denna veckan har jag även sytt en beställning till en liten flicka i storlek 56. Det är alltid roligt att sy så små kläder. Man slutar aldrig att förundras över att det faktiskt får plats en liten människa i dessa små söta plagg. Jag hoppas att kläderna passar.

image36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0