Blommiga klänningar

Två klänningar i storlek 62 och 92 som ska flytta iväg. Jag kunde inte låta bli att göra olika applikationer även om klänningarna annars är likadana. Jag tyckar att det är roligar att göra plagg som skiljer sig åt litegrann. Jag hoppas att det är OK.
 
image83

 De är vändbar med en blommig och en prickig sida.

image84

De är sydda i ett fantastiskt mjukt och tunnt bomullstygså att det är en ganska luftig kännsla även om de är i dubbelt tyg. Hoppas att allt blir till belåtenhet.

Kommentarer
Postat av: ottopippi

De här gillade jag verkligen! De blev superfina! Åsså vändbara!!! Det måste jag pröva ngn gång!

2008-05-31 @ 22:35:35
Postat av: Anonym

Dom blev ju kanon fina! Mvh Hon som köpt dom :)

2008-06-01 @ 02:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0