Elefantset

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här på sista tiden, men sytt har det blivit iallafall och uppdateringar kommer så fort det finns tid.

Idag tänkte jag visa två set med tunika och tights i de röda elefanterna i stl 116. Jag kunde inte bestämma mig för vilken kombination det skulle var så det blev två istället för ett. Ett av dem kommer antagligen upp på tradera ganska snart.



Det första har fått en elefant applikation på magen och ärmat och vanliga tights i elefant tyget. Det andra setet har elefanttyget i fram-  och bakstycke på tunikan med enfärgade ärmar och till den sydde jag ett par pufftigts i velour med en elefant applikation på ena benet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vansinnigt tuffa set!!!

2008-11-19 @ 14:31:14
Postat av: Helena

Snygga elefantset!

2008-12-07 @ 00:27:43
URL: http://lillofant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0