Julklappsbyxor

Jag vet att det var länge sedan sist, men jag får ursäkta mig med att trötthet, jobb och trotsålder tar på krafterna och då har inte bloggen prioriterats. Nu kommer jag att vara hemma tills bebisen behagar kika fram så förhoppningsvis kommer det att finnas lite mer ork.


Jag börjar med att visa ett par byxor (eller egentligen var det tre stycken) som gavs bort i julklapp. De gjordes i storlek 116 och 122 och ett par i dockstorlek. De blev doch utan applikation till dockan eftersom orken för att pilla med det inte fanns.

Jag är hopplöst dålig på att göra kläder som är lite mer flickiga än det mina egna killar är villiga att ta på sig så jag fick hjälp både med färgval och design av applikationen av maken.



Kommentarer
Postat av: June

Hälsa maken att både färgval och design var super!! Blommorna var verkligen jättefina och så snyggt när det liksom ringlar sig uppåt.

2009-02-08 @ 13:10:04
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0