Beställningar på barnvagnsväskor

Det är jätte roligt att beställningarna rullar in. Att sy är ju något av det roligaste och mest avkopplande jag vet. Nackdelen just nu är jag jag inte har plats för något klippbord och jag börjar bli lite klumpig för att krypa omkring på golvet så det tar emot att komma igång med nya projekt,

Jag har sytt påsar/väskor att hänga på barnvagnen tidigare och sålt på marknader tidigare, med faktiskt aldrig haft beställningar på dem innan. Med väldigt kort mellanrum trillar det in tre beställningar oberoende av varandra vilket var väldigt roligt.



Två av dem ville även ha matchande miniskötväska.Det är samma modell som jag har gjort tidigare med två fack. Ett för blöjor (eller ombyteskläder här hemma just nu) och ett för våtservetter- Den viksdubbel och kan fästas på vagnen eller väskremmen med en tryckknapp.



Detta tyget med träden är nog min nya favorit och jag är sugen på att sy en egen uppsättning väskor av det till bebisen kommer, men vi får se hur det blir med det. Jag har ju redan några väskor att välja mellan efter dagen humör.


För tillfället är jag ialla fall ikapp med beställningarna och tänkte ta tag i några bebisprojekt som jag har haft snurrande i huvudet sedan i höstas, men inte riktigt fått tid till. Det återstå att se om det blir tid så att det räcker innan h*n tittar fram.

Kommentarer
Postat av: ottopippi

Oj så schyssta!!!

2009-02-23 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0