Värmande grodor och döskallar

Det var lite stressigt här innan jul, så allting som följde med på marknaden hann inte fotograferas innan. Bl.a. hade jag med min vetevärmare i lite olika former och några följde med hem igen.







Grodorna hittade jag ett mönster på i en brevkurs från 70-talet. Jag förstorade det så att det skulle rymma en lagom mängd vete. Döskallarna och hjärtana har jag ritat själv.

De är fyllda med vete från Saltå Kvarn och alla är sydda som kuddfodral så att inner kudden går att ta ut så att man kan tvätta yttertyget.

Kommentarer
Postat av: LumLum

Kul med lite annorlunda form på värmarna. :)

2009-01-09 @ 17:49:42
URL: http://lumlumlumlum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0