Ännu en barnvagnsväska

Jag kan tänka mig att det börja bli tjatigt med alla barnvagnsväskor jag får beställningar på och jag har därför slutat att visa upp varenda en som jag syr. Men denna beställningen skiljer sig lite från de andra.




Dettta sett är sytt i PVC-täckt bomull från Stoff och Stil. Det består av en barnvagnsväska som knäpps med spännen istället för tryckknappar för att man skall kunna lasta lite mer i den utan att den ramlar av, en minskötväska och en skötdyna.

Ideérna till ändringarna kommer från beställaren och resultatet verkar ha varit till belåtenhet. Som extra bonus eftersom det hele blev lite försenat skickade jag med en förklädeshaklapp.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Måste bara säga att jag fortfarande är supernöjd med beställningen. Väskan använder jag så gott som varje dag (även nu, två år senare). Tack!

2011-09-14 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0