Avklarade beställningar

Några beställningar har skickats iväg på olika håll den sista tiden. Inget fantastiskt nytt eller spännande, men jag visar det iallafall.



Ett set med barnvagnsväska, miniskötväska, mobilodral och näsduksfodral. Alla delar är fodrade med limegrönt, Det var roligt att beställaren valde detta tyg som jag inte själv hade hittat i detta utförande (bomullsväv), men som jag tidigare har använt till denna tröja, då i jersey.



Ytterligare en miniskötväska har skickats iväg. Själv kan jag inte leva utan denna modell. Super lätt att bara knäppa fast runt handtaget på vagnen, babyskyddet eller runt handtaget på handväskan. Ena sida rymmer 3-4 blöjor och den andra ett paket våtservetter, eller ett halvtomt paket och en liten handduk att ligga på. När man påbörjar ett blöjfritt liv så går det även att stoppa i ihopvikta byxor och kalsonger (eller trosor).



Säsongen för mössor är nästan över, iallafall här nere i Skåne, men här är en mössa i röd e-slöjd trikå med en svart motorcykel till en liten kille. Roligt när även killar får ha rött tyckar jag.



Även en mössa i vuxenstorlek har det blivit beställt. Den är sydd in en ganska tunn jersey som jag hittade på Stoff & Stil. Denna var dock en aning för liten och skall göras om. Är någon intresserad så är denna till salu för 80 kr inkl frakt. Mejla i så fall till [email protected] . Storleken passar mig och mitt huvudmått är 57 cm, men den är ganska töjbar och passar säkert 55-59.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fantastiskt duktig du är. Jag är imponerad av de flesta av dina glada kreationer.

2009-09-28 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0