Mera ränder

Det skulle bli fler kläder i storlek 116 till samma sötnos som den stora klänningen. För att det inte skulle bli fel fick jag låna tights och tröja som sitter bra, och dessa var mycket riktigt märkta med 116. men när jag jämförde med mina egna grundmönster som är ritade efter hur långa barnen är så motsvarade längden ungefär 110 och vidden 98 !!!? Jag har bara pojkar och för mig är detta fenomen helt nytt. De som har flickor är väl medvetna om det redan, men jag tycker att det är konstigt.

Här är iallafall resultatet, redo för leverans och visas av storebror ( som har storlek 104). Han är villigt modell så länge det inte handlar om klänningar, men han kan inte se normal ut när kameran är framme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0